Uus klient Respo Haagised AS
Sel aastal on meie klientide hulka lisandunud Respo Haagised AS, juhtiv haagiste tootja Balti-ja Skandinaaviamaades!
Oleme alustanud Respoga koostööd, pakkudes neile Dynamics
NAV peakasutaja teenust. See tähendab, et toetame nende äritarkvara
igapäevast haldamist ja optimeerimist, tagades sujuvad ja efektiivsed
tööprotsessid.
Dynamics NAV peakasutaja teenus hõlmab järgmisi olulisi
töid:
- Võtmekasutajate
nõustamine
ning spetsiifiliste töövõtete selgitamine, et kasutajad saaksid tarkvarast
maksimumi võtta.
- Igapäevatöö käigus
tekkivate probleemide lahendamine, vajadusel arenduspartneri kaasamine keerukamate
küsimuste lahendamiseks.
- Funktsionaalsuse ja
äriprotsesside vastavuse jooksev analüüs ning vajaduse ilmnemisel juhtkonnale ettepanekute
tegemine, kuidas olemasolevat tarkvara paremini rakendada või kohandada.
- Ettevõtte tööprotsesside
parendusettepanekute tegemine juhtkonnale, kui muutused on vajalikud.
- Arendusvajaduste
detailne kirjeldamine
koos võtmekasutajatega, et täiendada majandustarkvara funktsionaalsust.
- Arenduspartneri poolt
teostatud lahenduste ja arenduste testimine, et tagada nende
kvaliteet ja vastavus ettevõtte vajadustele.
- Tagasiside andmine
programmimuudatuste kohta nii kasutajatele kui ka vajadusel juhtkonnale.
- Ettevõtte esindamine
arenduspartneriga suhtluses, et tagada sujuv kommunikatsioon ja lahendused.
Meie eesmärk on pakkuda parimat tuge ja teadmisi, et kliendi igapäevatöö sujuks probleemideta ning tarkvara toetaks ettevõtte ärieesmärke.