Verston Eesti OÜ ja SoftSystems on koos kasvanud ja arenenud ning loonud partnerluse, mis ulatub kaugemale tavapärasest
IT-teenuse pakkumisest. See on lugu kiirest reageerimisest, strateegilisest mõtlemisest ja inimlikust lähenemisest, mis on muutnud SoftSystemsi Verstoni jaoks mitte lihtsalt IT-partneriks, vaid asendamatuks osaks meeskonnast.Terviklik
IT-lahendus
SoftSystemsi roll Verstonis on olnud laialdane ja strateegiline. Ettevõte haldab kogu Verstoni IT-infrastruktuuri ning Microsoft 365 süsteeme.
Lisaks sellele pakuvad nad ka reaalajas tuge, kusjuures eriliseks väärtuseks on kokkulepe reageerida vajadusel
kahe tunni jooksul ükskõik millises Eesti punktis.
„Kui peaksime ise sellist võimekust üles ehitama, oleks see meile tohutult kulukas. SoftSystems tagab kiire ja professionaalse reageerimise, mis on meie jaoks hindamatu,“ sõnas Kall.
Üks meeldejäävamaid lugusid Softsystemsi operatiivsusest meenub Kallile seoses asfalditehase rikke lahendamisega. Tehase töö juhtimiseks vajaminev arvuti andis ootamatult otsad ja seiskas tootmise. „Iga mööduv tund tähendas tohutut kahjumit“.
SoftSystemsi tiim reageeris kiirelt, leidis probleemile lahenduse ja pani tehase uuesti tööle kõigest ühe ööga.
„Sellist asja ei olnud lepingus ette nähtud, et nad peavad ka öötundidel panustama, aga nad tegid seda siiski. See näitab nende pühenduvust teenuse osutamisel“.
SoftSystemsi teenuste kuluefektiivsus on samuti Kalli hinnangul selge - välise IT-osakonna kasutamine on palju paindlikum ja prognoositavam kui terve osakonna majasisene ülalpidamine. „Me saame teenust vastavalt vajadusele üles või alla skaleerida. Kui meil oleks majasisene tiim, peaksime palkama täiskoormusega töötajaid ka siis, kui meil oleks vaja vaid kümmet töötundi kuus,“ selgitas Kall ja lisas, et SoftSystems annab Verstonile võimaluse kulusid paremini hallata ja keskenduda oma põhitegevusele.
Peamised väärtused: lai silmaring ja personaliseeritud lähenemine
Kalli sõnul toob SoftSystems Verstonisse mitmekülgse kogemuse, mida ainult ühe ettevõtte teenindamine ei suudaks pakkuda. „Nad näevad erinevaid kliente ja lahendusi, seega on nende silmaring laiem. See võimaldab meil õppida, kuidas teised sarnaste probleemidega toime tulevad ja rakendada parimaid praktikaid ka oma ettevõttes,“ tõdes Kall.
Kui uurida Kallilt, mis eristab SoftSystemsi meeskonda teistest teenusepakkujatest, tõstab ta esile inimliku ja personaalse lähenemise. Verstoni töötajad teavad SoftSystemsi tugimeeskonda nimepidi ning see loob usaldusväärse ja sõbraliku keskkonna. „See, et me tunneme ja usaldame neid muudab kogu koostöö sujuvamaks.
Suured IT ettevõtted ei suuda sellist lähedast sidet pakkuda“.
Koostöö edukaks toimimiseks on au sees ka regulaarsed kohtumised, kus analüüsitakse Verstoni IT-strateegiat, hinnatakse vajadusi ja kavandatakse investeeringuid. „Meil on nendega väga hea koostöö. Nad pakuvad realistlikku ja ausat tagasisidet, mis aitab meil oma süsteeme ja protsesse pidevalt parandada,“ rääkis Kall.
Kvaliteet ja rahulolu: tulemustel põhinev koostöö
Verston on hinnanud SoftSystemsi teenuseid läbi mitme parameetri, alates tehnilisest võimekusest kuni töötajate rahuloluni. Kalli hinnangul on IT-infrastruktuur ja Microsoft 365 lahendused alati töötanud usaldusväärselt ning katkestusi on esinenud vähe.
Küberturvalisus, mis on tänapäeval iga ettevõtte jaoks kriitiline, on samuti olnud SoftSystemsi tugevus.
Töötajate rahulolu hindamisel kasutati ka rahvusvahelist Net Promoter Score (NPS) metoodikat, kus küsiti, kui suure tõenäosusega töötajad soovitaksid teenust sõbrale või kolleegile. Verstoni hinnang SoftSystemsi teenusele oli väga kõrge (9/10).
See näitab, et nii IT-tugi kui ka haldusteenused vastavad töötajate hinnangul ootustele ja ületavad neid.
Andres Kalli sõnul ei ole aastate jooksul Verston kordagi kaalunud teenusepakkuja vahetamist. Seda mitte ainult tehnilise võimekuse pärast vaid eelkõige tänu inimlikule suhtlusele ja turvatundele, mida SoftSystems Verstoni tiimile pakub.