Enne koostööd Softystemsiga oli meil üks mees, kes vastutas kogu IT eest. Tema oli ettevõtte kõige tähtsam inimene ja kui ta oli haige, reisil või koolitusel, oli juhtkonnal hirm, mis saab siis, kui midagi peaks juhtuma.
Oma IT-mehe asendamine Softsystemsiga oli õige samm, sest täna on meil kindlus ja turvatunne oluliselt suuremad. Sõltumata ühest persoonist on kõik asjad dubleeritud ja võime kindlad olla, et probleemid saavad kiiresti lahendatud. Riskid on ettevõtte jaoks oluliselt rohkem maandatud.
Alguses ostsime Softsystemsilt NAV’i peakasutaja teenust. Sealt jõudsime kiiresti ka serveripargi ja kogu riistvara haldamise, hoolduse ning helpdeski teenuseni. Nende infra-tiim aitab meil riistvarasse tehtavaid investeeringud korraldada ning teeb kogu sisseostu protsessi ära. Meie jaoks on see väga mugav ja saame keskenduda oma põhitegevusele. Me ei pea ise IT-alast kompetentsi hoidma ja arendama.
Ettevõtetele, kes kasutavad NAV’i ning on piisavalt suured ja teatava keerukusastmega, soovitan Softsystemsi kindlasti. Mina valin enamuse oma koostööpartnereid suhtumise järgi ning Softsystemsil on mõistliku ja paindliku ettevõtte suhtumine. See ongi see, mis on meie koostööd nii pikalt hoidnud.
Paindlikkuse all mõtlen ka keeruliste olukordade loovat lahendamist, kaasa mõtlemist ja meie IT-lahenduste kui rätsepaülikonna kokku panemist. Rahva Raamatu ärispetsiifika on keeruline ja efektiivsuse tagamiseks on vaja tihtipeale lahendused ise välja mõelda. Softsystems on olnud valmis seda tegema ning sellega hästi hakkama saanud.